1 definition by whiskey faced radio active blow dryin lady

what a buncha retards on here, why are you even looking up juggalos and juggalettes if youre just gonna hate, get a life all of you and quit worrying about ours!

My definition of a juggalo/juggalette...simple, reguardless of what all of you think, its about love, a bond that we all have that NOONE can ever fuck with or even begin to comprehend. You're right, we dont give a fuck, because why would we care about the opinions of people who can't possibly fathom the love and family values we have.
Faith, we are taught that in our music, its made for us to understand, not you, you listen to the bad because thats what you want to hear. Fights at shows, soooo...there are fights at all kids of shows not just ours, every family has its problems, life is full of confrontation, don't act like you are better than us.
I dont hate on people who arent down, i only hate when hated upon first. We are not all fat, but who gives a shit if we were, we love ourselves the way we are, we accept others the way they are, and love them for it.
We are not all poor, but again who cares, we embrace the simple things, and reguardless, faygo just tastes fucking good! If you dont like our music dont listen, if you dont like our lifestyle, dont pay attention and if you dont like us, leave us alone, individuality is not a crime. Love is not a crime. Family values are not a crime. But closed mindedness should be. I am not an uneducated fat piece of shit, i am a sister, a mother, a friend, that belongs to the biggest and best family in the world. and i always will.
WE WILL NEVER DIE ALONE, JUGGALOS WILL CARRY ON, SWING OUR HATCHETS IF WE MUST, EACH AND EVERY ONE OF US!
JUGGALO/JUGGALETTE= love

EXAMPLES OF OUR MEANING TO EACHOTHER FROM SONGS....
Violent J:
"And they wanted to know if I would trade 10 juggalos for a 100 main stream fans And I said I wouldn't trade 10 juggalos for a 100,000 mainstream fans 10 juggalos is priceless"
TWIZTID-
Uh huh, we unreal
Just like a seven dollar bill
Voice my opinion regardless on how you feel
Freek shit
It ain't about being rich
It's about juggalos and runnin' with lunatics
As long as y'all rock this we won't quit
We do it all for y'all, I mean that shit
Everyone of y'all means everything to me
We breathe for y'all, that's why we call it the family
THERES ALOT MORE, NOW READ THIS HATERS....
PART OF- THY UNVEILNG-ICP
Now we have been told this carnival shit has touched many lives.
People have fuckin` sworn to us they too can feel it inside.
What is it that draws you in, this magic that compels you?
We`ve been waiting six fuckin` joker cards to finally tell you.
This messengers and hints were there, all though most never picked up on them.
We snuck em` in subliminally with that wicked shit around them.
We mentioned more and more of this on every Joker's Card.
The bottom line always the same, you ain't have to look hard.
We wickedly kick it, inflict it, you get it, get with it and dig we don't preach it flat out, cause some ninjas don`t wanna get with ya, they quick to forget ya without the hatchet and gat out.
So we rose the hatchet, do or die, now Juggalos standing tall, after all 6 have risen the end of time will consume us all. It ain't got nothing to do with us, It ain't Psychopathic Records!
All we`re doing is pointing this shit out to you, we in this together! Who`s behind the Dark Carnival, the Gatherings and the hatchet? Who`s beind Dark Lotus, the circus and everybody at it?
Who inveted Juggalos and Juggalette and fucking Faygo showers? What about that feeling you get when bumping our shit, who`s behind these Juggalo powers?
This ain`t no fucking fan club, It ain't about making a buck. Don`t buy our fucking action figures bitch, i don't give a fuck. It ain't About Violent J or Shaggy, the Butterfly or seventeen.
When we speak of Shangri-La, what you think we mean? Truth is we follow GOD, we`ve always been behind him, The Carnival is God and may all Juggalos find him!

Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×