4 definitions by kyleslugger1 is the ytube name

Top Definition
a shitty internet that aint worth shit
GUY1, hey you watching porn
kyle, no i exeded the fucking fap metter on hughes net

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
a person addicted to gaming that wont stop playing and think hes cool by getting in allot of arguments in xbox live or PSN
my friends bro, yeah FUCK YOU BITCH head shot motha fucka
guy on XBL, shut up your such a noob
my friends bro, you must have been born on a high way cause thats where most accidents happen
me, your such a game fein

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
my mom caught me masturbating
ME, oh yeah your a slut

MOM, hey put the lab top away
ME, oh shit
MOM, why is there cum all over the bed
ME, uhh thats spit

The next DAY
friend, hey did you see the new pornhub vid
me, yeah but MMCMM
friend, ahh shit that sucks

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug
PNI
porn not included
guy1, hey wanna watch porn
FAG, no my mom put PNI on my computer

The Urban Dictionary Mug

One side has the word, one side has the definition. Microwave and dishwasher safe. Lotsa space for your liquids.

Buy the mug