2 definitions by Wings of Lead

Top Definition
Stfu is usually short hand for SHUT THE FUCK UP!! But in other , more uncommon cases it means:

SAVING TURKEYS FROM UNICORNS - D-CHIP! ^ ___ ^

Or

Seven Thursdays From sUnday
Anon: What should we call our band?
Mudkip: Kicking Wood w/ Not Politically Correct Folk Singers.
Anon: OH Lol'd. No we gotta make it epic!
Mudkip: STFU?
Anon: lol wut?
Mudkip: Saving Turkeys From Unicorns.
Seaking: FUCK YEAH!!
by Wings of Lead February 01, 2008
For fuck sake.
Fighting for science.
Fire fighter soup.
Finding fair sleep.
Friends for sure.
Friction' for sissies.
Fun facial sauce.
Fuck for sale.
Friends for sex.
FUCK FUCK SHIT!!!!
Fuck fucking seagulls.
Fish for sale.
Female facial spray.
FFS-it's it's own definition.
Faggots fugly secrets.
ZOMFG! WTF DAT NWB JUST KILLED ME WITH A GOD DAMN ROCKET LAUNCHER! !FUCKING NOOBS FFS! GTFO YOU ROCKETWHORE! LRN2PRO SUCKZOR. I'll stick my hand down your throat, rip out your spine and whip you with it, hang you with it and beat you to death with your own skull!!!

*proceeds to teabag remains of noob and kills noob again as he tries to sneak up on you*
by Wings of Lead January 21, 2008
Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×