11 definitions by Transformers3People0

Top Definition
MLS
1) Major League Soccer, the only professional soccer league in the United States. Founded 1993. See also NFL, MLB, NBA, NHL, and if you're feeling generous, WNBA. There are no other definitions for this acronym in popular use in the United States, at least not by anyone older than 15.

2) My Life Sucks. Typically used by whiny teenagers who don't have internet connections or access to Urban Dictionary, or they would know this was replaced by FML years ago... a term which is not only more common, but has its own website, wiki, Urban Dictionary page, and line of t-shirts.
1) Peter: MLS has 16 teams now.
Paul: I don't care.

2) Jack: Hello, I am your boyfriend Jack. My parents grounded me this weekend. ZOMG MLS WTF LOL.
Jill: FML
#mlb #nfl #nhl #nba #wnba #mls #zomg #omg #wtf #lol #fml #soccer #football #sports #emo-kid #acronym #american sports
by Transformers3People0 April 22, 2010
Owning all the major gaming consoles (as of 2010). The PS3, the Wii and the XBox 360. This means you can play any game at any time, online or off.
Tony: Man, that new game is a PS3 exclusive. I really wanted to play it, too.
Jabroni: That's cool, we can play it at my house. I have a PS-Wii-Sixty.
#xbox #xbox360 #ps3 #playstation #psnetwork #wii #nintendo #nintendo wii #console #sony #microsoft #yo mama
by Transformers3People0 May 15, 2010
A variation of "That's what SHE said!" Much safer to use around the holiday season, as it's much more appropriate to say in front of your parents, or extended family.
Grandma: "I have so many presents to take home! I don't know how I'll fit them all into one sack!"

You: "That's what SANTA said!"
#that's what she said #santa #christmas #holidays #presents
by Transformers3People0 December 26, 2010
When a person (intentionally or unintentionally) says or does something that blocks the acquisition of crack by another.

Can also be used for any illegal drug.

See also, cockblock
Hobo #1:
Yo! Hey Benny! Whatchoo gonna spend that money on?!
Hobo #2:
(panhandling on street corner) Aw, y'know, just--
Hobo #1:
YOU GONNA SPEND IT ON CRACK?
Hobo #2:
What? Dude, shut UP!
Hobo #1:
You gonna spend it on HEROIN? METH?
Hobo #2:
Aw snap. I do believe I was just crackblocked.
#crack #heroin #drugs #illegal #cockblock #homeless #addict
by Transformers3People0 December 18, 2010
Sex.

So named for the February 2010 dismissal of Brandon Davies from the BYU basketball team, less than a month before the NCAA tournament, for "breaking the BYU honor code."

After a brief period of inquiry, the media was able to determine that his infraction was not criminal in nature (the most typical reason a collegiate athlete would be kicked off a team), but because he had had consensual sex with his girlfriend. BYU's honor code forbids students from having premarital sex and instructs them to "live a chaste and virtuous life."
James:
Sup dude, you wanna come over and play Call of Duty?

Josh:
Nah man, Jessica's coming over. We're gonna be Breaking the BYU Honor Code, IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
#sex #byu #utah #brigham young #college #college sports #basketball #chastity #virtue #insane #red state #mormons #lds
by Transformers3People0 March 03, 2011
When a person (intentionally or unintentionally) says or does something that blocks the acquisition of crack by another.

Can also be used for any illegal drug.

See also, cockblock
Hobo #1:
Yo! Hey Benny! Whatchoo gonna spend that money on?!

Hobo #2:
(panhandling on street corner) Aw, y'know, just--

Hobo #1:
YOU GONNA SPEND IT ON CRACK?

Hobo #2:
What? Dude, shut UP!

Hobo #1:
You gonna spend it on HEROIN? METH?

Hobo #2:
Aw snap. I do believe I was just crack blocked.
#crack #heroin #meth #illegal #cockblock #block #drugs #deny
by Transformers3People0 December 25, 2010
A faux BOGO.
The sale was advertised as "Buy One, Get One Free" but I went to the store and it was Buy One, Get One for Half-Off. That is NOT bogo.... that is FAUX-go. Not cool. Not cool at all.
#bogo #faux #sale #cheap #shopping #shop #advertising #false advertising
by Transformers3People0 May 05, 2010
Free Daily Email

Type your email address below to get our free Urban Word of the Day every morning!

Emails are sent from daily@urbandictionary.com. We'll never spam you.

×