look up any word, like dirty sanchez:

1 definition by The Nigga Who Turned Down KFC

 
1.
The most epic, fucking hand shake known to man. Was created one random, rainy day and lived on forever. Uncommon among the Africans and Mexicans cause they are fucking retarded. The Bupskika is too sick for those damn hoolio moolio coolio joolios. Coalition forever!
Numair: Bupskika?

Roy: Of course.

*Does the bupskika*

Numair: BUPSKIKAAA!

Roy: BUPSKIKAAA!

Hitler: You guys are cool. May i join you in your mesmerizing handshake?

Roy: Nah b, get the fuck outta here.

Numair: Yea nigga, go kill some jews.

Hitler: You guys are mean. I'm going back to my bunker.

*Runs to his bunker and shoots himself*

Numair: WOW NINJACATZ TEH 1337 HAXOR.

Roy: YO WANNA DO THE SEXY BOY?

NUMAIR: CHYEAAAA!

*Puts hands in pockets and does the sexy boy.*

Rafsan: I am Triple H.

*Ratheeshan kills him*

Numair: WTF?

Roy: LOLOLOLOLOLOLOL

Khalil: OMG PZ KID. HOW MAD YOU @? TAKE A SEAT MAD KID U FUCKIN BAD BRAH.
by The Nigga Who Turned Down KFC January 24, 2009